Сучасне суспільство повністю залежить від технологій, і Wi-Fi є невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Однак, іноді пристрої можуть зіткнутися з проблемою, коли вони не розпізнають існуючі мережі Wi-Fi. Це може бути дуже розчаровуючим і незручним, особливо якщо ви відчуваєте необхідність підключитися до інтернету важливими справами. У цій статті ми розглянемо кілька причин і можливих рішень, якщо ваш пристрій не бачить мережу Wi-Fi.
Перш за все, варто переконатися, що ваш пристрій увімкнено і знаходиться в радіусі Wi-Fi сигналу. Перевірте налаштування Wi-Fi на пристрої та переконайтеся, що увімкнено режим Wi-Fi. Якщо пристрій ще не бачить мережу, спробуйте переміститися ближче до маршрутизатора або точки доступу. Іноді сигнал може бути ослаблений стінами чи іншими перешкодами.
Якщо ви все ще не бачите доступних Wi-Fi мереж, можливо проблема в самому маршрутизаторі або точці доступу. Спробуйте перезапустити їх, відключивши живлення на кілька секунд, а потім знову увімкнувши. Це може допомогти скинути можливі проблеми та відновити роботу Wi-Fi мережі. Також варто перевірити налаштування маршрутизатора або точки доступу та переконатися, що ви використовуєте правильні налаштування безпеки та пароль для підключення.
Якщо всі вищенаведені методи не допомогли вам вирішити проблему, можливо, у вашому пристрої є проблема з Wi-Fi адаптером або іншою апаратною частиною. У такому разі, можливо, вам потрібно буде звернутися до професійного технічного фахівця або зв'язатися з підтримкою виробника пристрою для отримання додаткової допомоги.Пам'ятайте, що іноді проблеми Wi-Fi можуть бути викликані програмними помилками або оновленнями програмного забезпечення. Оновлення пристрою до останньої версії програмного забезпечення також може допомогти вирішити проблему.
Що робити якщо пристрій не бачить вай фай | |
---|---|
Проблема | Рішення |
Пристрій не бачить мережу Wi-Fi | Перевірте, чи увімкнено Wi-Fi на пристрої. Переконайтеся, що пристрій знаходиться в межах мережі. |
Пароль Wi-Fi неправильний або забутий | Перевірте правильність введеного пароля. Якщо пароль забуто, скиньте налаштування Wi-Fi роутера та налаштуйте його знову. |
Проблеми з роутером | Перезавантажте роутер. Перевірте налаштування роутера та переконайтеся, що він працює коректно. Щоб отримати додаткову допомогу, зверніться до Інтернет-провайдера. |
Проблеми з пристроєм | Перезавантажте пристрій. Перевірте налаштування Wi-Fi на пристрої та переконайтеся, що вони задані правильно. Оновіть драйвери Wi-Fi на пристрої. |
Перевантажені канали Wi-Fi | Змініть Wi-Fi на роутері. Перевірте, чи немає інших пристроїв, які можуть заважати роботі Wi-Fi. |
Що робити, якщо пристрій не бачить вайфай?
Насамперед заходимо в «Налаштування», далі вибираємо розділ «Мережа», рухаємо повзунок навпроти функції Wi-Fi, таким чином, відключаючи та включаючи здатність пристрої виявляти точки доступу. Після чого перезавантажуємо смартфон. Так усуваються помилки та збої у роботі системи.
Що робити, якщо телефон не знаходить домашній вай фай?
Телефон
- Видаліть мережу та додайте її повторно
- Перевірте програми
- Перезавантажте маршрутизатор або модем
- Виконайте вхід для підключення до загальнодоступної мережі
- Скиньте всі параметри мережі
- Переконайтеся, що налаштування точки доступу Wi-Fiвключена
- Зверніться до оператора зв'язку
Чому не бачить вай фай?
Якщо не бачать, то швидше за все проблема на боці роутера. Спочатку перезавантажуємо його. Якщо це не допомагає, дивіться статтю: роутер не роздає інтернет по Wi-Fi. Якщо інші пристрої знаходять Wi-Fi мережу, а ваш телефон немає, але при цьому бачить інші мережі, то, швидше за все, проблема в налаштуваннях маршрутизатора.